پس از پر شدن هارد DVR ،ذخیره سازی تصویر انجام میشود؟
مقالات و اطلاعاتی از دوربین های مدار بسته
پس از پر شدن هارد DVR ،ذخیره سازی تصویر انجام میشود؟
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 14:44

با توجه به تعداد دوربین های مداربسته، کیفیت آنها، ثابت یا چرخشی بودن دوربین ها ، ساعات استفاده از سیستم ، سایز تصویر، تعداد فریم ها در ثانیه و … نسبت به تهیه هارد سیستم مداربسته اقدام میکنیم.

اما روزی هارد سیستم هر مقدار هم که انتخاب شود ، یک – دو – چهار- هشت ترا بایت ،   به هر حال  پر خواهد شد.

در تنطیمات دی وی آر  ، منویی وجود دارد که میتوان تعیین کرد تا روی کدام هار ها ذخیره سازی انجام گیرد و تا چند روز برای ما ذخیره سازی نگهداری شود و پس از آن دور ریخته شود.

اگر تنطیمات ذخیره سازی روی حالت حداکثر باشد، یعنی محدودیتی برای سیستم تعیین نکنیم وپس از مثلا 90 روز هارد پر شود ، روز نود و یکم ذخیره سازی اتوماتیک انجام میشود و تصاویر جدید جایگزین تصاویر روز اول می شود و به همین ترتیب روز نود و دوم جانشین روز دوم خواهد شد.

بنا براین همیشه ما 90 روز ذخیره تصویر را در آرشیو خواهیم داشت .

البته پیشنهاد میکنیم که اگر تصویری برای شما خیلی مهم است از آن یک کپی بگیرید.زیرا هارد ها دارای یک عمر مفید 3تا 5 سال هستند و ممکن است عمر هارد در زمانی که برای شما بسیار با اهمیت است  تمام شده و تصاویر مهم شما از دست برود.

البته راه حل های دیگری هم وجود دارد. یک راه بک آپ گیری از هارد اصلی در سرور است.با استفاده از پورت شبکه می توانید اطلاعات تصویر دوربین مداربسته  را در ساعات خاصی از روز به صورت اتوماتیک روی هارد دیگری انتقال دهید و در صورتی که حادثه ای برای هارد اول پیشامد از آن استفاده کنید.

راه دیگر بک آپ گیری روی هارد دیگر در همان سیستم است. میتوانید یک هارد در سیستم خود به نحوی تعریف نمایید تا تصاویر دوربین مداربسته  همزمان در دو هارد ذخیره شود تا در صورت آسیب احتمالی اولی ، بتوانید از دومی استفاده نمایید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: